Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Webáruház használatához, néhány fontos információ:

Webáruházunkban regisztráció NÉLKÜL is lehet vásárolni!

A regisztráció több előnnyel is jár

  • nem kell a további rendeléskor újból megadni az adatokat, elég belépni email címmel és jelszóval,
  • követhető a megrendelések sorsa.

Üzletünkben is átvehetők a megrendelt termékek, vagy házhoz is tudjuk Önnek szállítani illetve Pick Pack Ponton is átveheti azt! (Lásd Elérhetőség és nyitvatartás)

Amennyiben megrendelése leadása után nem kapná meg a visszaigazoló levelet, úgy kérem először nézze meg a SPAM (levélszemét) mappájában, ha ott sincs, hívjon bennünket és megoldjuk a problémát!

A bejelentkezést követően már értékelni lehet a termékek és pontozni is lehet azokat, így a megosztott tapasztalatok alapján, más vásárlók is hasznos információkhoz juthatnak. Kérjük Önt, értékelje vásárlás után termékeinket! Köszönjük.

Sikeres belépés után, megjelenik egy újabb menüpont a jobb oldalon felül „Fiók” néven. Ezt a menüpontot akkor tudjuk majd a későbbiekben használni, ha egy vásárláskor megadtunk számlázási/szállítási adatokat. Amint egy rendelést sikeresen leadtunk, utána annak állapotát is meg tudjuk itt nézni, illetve a későbbi megrendeléseket is vissza tudjuk nézni.

Rendelések állapotának ismertetője

Vásárláskor az alábbi rendelési állapotokkal találkozhatunk:

"Függőben lévő” (A rendszer fogadta a rendelést, de a kollégáink még nem kezdték el azt feldolgozni.)

"Feldolgozás alatt” (A megrendelés feldolgozását elkezdtük!)

"Nincs minden raktáron" (Ezzel az állapottal akkor találkozhatunk, ha a megrendelésben szereplő termék(ek) közül, nincs minden raktáron. Ilyenkor általában vagy telefonon, vagy e-mail útján értesítjük, a termék(ek) várható érkezéséről, vagy az alternatív lehetőségekről.)

"Szállításra vár" (Futárszolgálatunknak előkészítettük, várjuk a csomag felvételét!)

"Elküldve"  (A visszaigazolás utolsó állapota, ami azt jelenti, hogy a csomag már elhagyta raktárunkat, úton van a címzett felé, Általában 1-2 munkanap a szállítási idő. Ez alatt -amennyiben a vevő megadott mobiltelefon számot- SMS-ben értesíti a futárszolgálat a kiszállítás időpontjáról.))

"Átvehető Átvevő Pontunkon" (A megrendelt termék[ek] átvehető(k) Átvevő Pontunkon.)

"Jóváírás/Visszafizetés" (Esetleges vásárlástól elállás utáni pénzvisszafizetés esetén.)

"Lemondva/Törölve” (Akkor vált egy rendelés ebbe az állapotba, ha a megrendelő azt lemondja, vagy a megrendelést nem lehet teljesíteni, mert egyszerűen nem tudjuk elérni a vevőt.)

A webshopban található képek általában tükrözik a teljes valóságot, de lehetnek eltérések! A kép illetve a leírásban lévő pontatlanságért cégünk semmilyen felelősséget nem vállal! A hivatalos termékspecifikációért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek így az árváltozás jogát fenntartjuk, melyről mindig telefonon vagy e-mail-ben értesítjük a megrendelőket.

Megrendelések foglalási ideje

Személyes átvételre jelölt megrendeléseket, legfeljebb 5 munkanapig tesszük félre. Az 5 napon belül át nem vett megrendeléseket előzetes tájékoztatás után törlődnek.

Árak és raktárkészlet

A webshopban található árak és a raktárkészlet információk 10-240 percenként frissülnek raktárunk készlete alapján. A készlet információ valós és fizikailag nálunk is van (Központi raktárunkban vagy az üzletünkben). Elképzelhető a raktárak közötti szállítás, de ezt az állapot értesítésből a vásárló tudomására adjuk. Olyan termék esetében, amiből csak néhány db van raktáron, előfordulhat, hogy a megrendelés pillanatában még jelzi a rendszer, hogy van raktáron, de közben már elfogyott. (Ettől függetlenül üzletünkben még lehet készleten! TELEFONÁLJON!). Ilyenkor tájékoztatjuk a termék várható érkezéséről. Azoknál a termékeknél ahol 0 db van raktáron, természetesen előrendelhető. Időközben, ha a termék beszerezhetőségével problémák adódnának (Pl. hiány a gyártónál, bizonytalan a termék jövője, leálltak a gyártással stb.), úgy természetesen értesítjük az ügyfelet és lehetőségekhez mérten, alternatív terméket/termékeket ajánlunk.

Személyes átvétel

Lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére telephelyünkön (Elérhetőség és nyitva tartás). Személyes átvételre csak itt van lehetőség! Ebben az esetben mindenképpen várja meg visszaigazolásunkat! A hétköznap leadott rendeléseket -amennyiben raktárunkban van készleten- visszaigazolásunk után még aznap 17:00 óráig átveheti telephelyünkön! A hétvégén leadott rendeléseket az azt követő munkanapon veheti át 17:00 óráig. (Természetesen kiemelt időszakokban pl karácsony előtt a nyitva tartásunkat meghosszabbítjuk.

Szállítás futár által

Lehetőség van kiszállítással (futárral) átvenni a megrendelt terméket. Ebben az esetben utánvét és szállítás díja terheli a vevőt, ami súly függő! Tehát a megrendelt termék(ek) becsomagolt súlya a mérvadó! Szállítási költségek után itt tájékozódhat! A futár a vásárló által megadott címre viszi a küldeményt, esetlegesen telefonon egyeztet is a vásárlóval. Fizetni a termék(ek) vételárát a szállítási költséggel együtt egyösszegben a futárnak kell a csomag átvétele után! SÉRÜLT vagy MEGBONTOTT csomagról átvétel után JEGYZŐKÖNYVET KELL KITÖLTENI! A jegyzőkönyv megléte után fogadunk el reklamációt! A számlát és a garanciajegyet a termék(ek) melléé csomagoljuk.

Szállítás Pick Pack Pontra

Pick Pack Pontra is kérheti megrendelt terméke(i) szállítását, így a kiszállítás idejéhez nem kell alkalmazkodnia. Miért lehet előnyösebb a Pick Pack Pont? KLIKK ide! Kérjük vegye figyelembe, hogy ezt a lehetőséget választva elképzelhető, 2-3 nappal később veheti át a terméket.

Rendelésének állapotát nyomon követheti, így előnnyel is jár a regisztráció!